Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu?

1. Kupujący posiada prawo dokonania zwrotu w sklepie internetowym DELAMODA

2. Towar wraz z formularzem zwrotu należy odesłać na adres:

DELAMODA
Szczecinek ul. Boh. Warszawy 25/1

3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz paragonem
4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

5. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta.

6. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem, paczkomatami lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).

8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

9. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

10. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres kontakt@delamoda.pl lub drogą listowną na podany wyżej adres w p.2